Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2016. március 10. 20:30 - Tudatos Áldozat

2016.

... Végül arra az elhatározásra jutottam, hogy útjára indítok egy Blog-ot. Leírom a gondolataim, az érzéseim, az érveim és a valós tényeket. Hogy miért?
Magam miatt. Mert magamra maradtam. Mert hiszek a racionális gondolkodásban. És mert úgy vélem fontos és hasznos egy ilyen lelkiállapotot dokumentálni. Tudatosan és analitikusan megközelítve egy élet-közeli helyzetet.

Szóval igyekszem higgadtan cselekedni, újra és újra emlékeztetni magam arra, hogy gondolkodó ember vagyok egy civilizált világban. Hogy ki vagyok én?

  • "Én vagyok az összes áldozat, magára maradva kiszolgáltatott helyzetében."
  • "Én vagyok az összes áldozat, 'ki reszketve az idegtől fekszik le, majd ébred, legkevésbé sem várva a bizonytalan holnapot."
  • "Én vagyok az összes áldozat, amely nap-mint-nap elszenvedni kényszerül az elkövetők önkényét."
  • "Én vagyok az összes áldozat, akire csak a megvetés tekintete szegeződik, ha segítségért kiált a tömegben."

...

A kislányommal élek.

Óvodás.

Ő az egyszerűség kedvéért legyen Panni.


Ausztriában élek, fél éve költöztem ide, lakóközösség tagja vagyok.
Az első emeleten, szemben a lépcsőfordulóval. Az itt lakók nap mint nap elhaladnak a lakásom előtt.
Három török és két osztrák család lakja körül az új otthonunk.

Zaklatás áldozatának érzem magam napok óta!

Az elkövető ismeretlen.

De tettének hatása... lélekőrlő ...

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elszenvedo.blog.hu/api/trackback/id/tr468463046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása