Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2016. március 11. 17:32 - Tudatos Áldozat

2016.március 11.

07:00

Ma reggel ugyanolyan állapotban találtam a bejáratunkat, ahogy előző nap. Furcsa. A kis húsvéti tojást az akasztójánál fogva feltettem a bejárati ajtó kilincsének külső részére. Ezzel tulajdonképp azt kommunikálom, hogy el is fogadtam az "ajándékot" meg nem is. Hiszel eltettem (tehát nem utasítottam vissza az ajánlatát), de bármikor vissza is veheti tőlem (ha esetleg félreértettem volna az üzenetét). Ma úgy érzem sokkal felszabadultabb vagyok, hiszen senki nem nyúlt a dolgaimhoz, amihez egyébként sincs másnak köze.

16:55

Továbbra is ugyanúgy áll a lábtörlő és a cipők/csizmák.
Ez Örvendetes! :)

Azt hiszem egy darabig kint marad a két ábra. Ezen ne múljon. Elűzi a "gonosz szellem"-eket!

Továbbra sem értem, ki és miért tologatta a cipőimet hajnal 6 és 7 között rendszeresen. Egyszer ugyanis ezt láttam a bejárati ajtó üvegfelületén keresztül. Nem gyerek volt és a felső szintről közlekedett lefelé haladva, s út közben megállt egy pillanatra, majd továbbhaladt.

Egyszer talán kiderül. Most azonban örülök a pillanatnak, és az átmeneti győzelemnek.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elszenvedo.blog.hu/api/trackback/id/tr28465806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása