Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2016. március 10. 20:30 - Tudatos Áldozat

2016. március

A lakásunk bejárata előtt a lábtörlőnkön egy vidám kis-gomba töri meg a többi lakás által diktált lábtörlő trendet.
A török családok bejárata előtt tapasztaltakból kiindulva alakítottunk ki egy szokást: a cipő lakáson kívül marad. A lábtörlőnk puha anyagú textil hatású felülete már első ránézésre is arra int, hogy koszos cipőnek azon nincs helye. Egyébként is egyszerűbb reggel zokniban ráállva cipőt/csizmát húzni. Ennél fogva, ha cipővel mennék rá, a zoknival vinném a koszt a lakásba.

Azonban valaki ezt másképp gondolja.

Az utóbbi pár hétben kezdett mindez feltűnni. Sosem értettem, hogyan lehetséges az, hogy akármennyire igyekezek a cipőlevétellel, a lábtörlő textil felülete folyton érintkezésbe lép a cipőm talpával. Azt gondoltam, milyen feledékeny vagyok, vagy óvatlan.
Azután azt gondoltam, biztos a velem egy-szinten lakók takarítanak és útban van a felmosónak. Vagy esetleg az emeleten lakóknak van útban, miközben fordulnak a lépcsőn a felső szint felé tartva. Azóta jellegzetesen teszem le a cipőm a lábtörlő mellé: hosszabb élével a lábtörlő szélével párhuzamosan mindkettőt. Gyakorlatilag 8 cm-nél nem lóg ki jobban a cipőm a lábtörlő széléhez viszonyítva, a lépcsőfordulóban a szabad járófelület így kb. 1 méternél is nagyobb:

img_20160310_210723.jpg

Tehát, bárki kényelmesen képes közlekedni a szintek között anélkül, hogy fennakadna a lakás elé helyezett cipőinkben.

Rá kellett döbbennem, hogy annyiszor nem volt tiszta/kosz-mentes a szint ahányszor a cipőm a lábtörlőre került...

Senki nem szólt, üzent, kommunikált velem semmilyen formában miért van problémája a cipőmmel és a lábtörlőmmel.

Eldöntöttem, hogy kiderítem mi ez az egész.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elszenvedo.blog.hu/api/trackback/id/tr488463124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása